Gå til innhold

OH MY GOD!

Anni 79 med to prinsesser:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikm i helgen. tok cb i morges. Fikk skyggestrek. Tok en cb digital da jeg kom hjem fra jobb: Det stod GRAVID :) :):)

Nå skal veslejenta vår på 3 bli storesøster i mai. Håper spiren trives og vil vokse seg sterk og velskapt der inne. Mine symptomer er uren hud, ømt høyre bryst og ellers ikke noe særlig annet enn sugen på bamsemums:)

Det kiler i magen av lykke, kan ikke tro det er sant. Klaffet i 3 pp. Brukte el tester og drakk hostesaft ved el. Sex nesten annenhver dag.

Nå gleder jeg meg til å fortelle samboer om nyheten.

Sender babystøv og takker for meg

*******************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!! Tar til meg masse babystøv.. trenger det nå :) 19pp ikm fra 7-10 så jeg er spent..

Skrevet

Å så moro å høre! Gratulerer!!! Jeg tok nemlig også en test i går morges med skyggestrek... kjøpt ny test i dag, men tør ikke helt å teste..... :-)Synes det kjennes ut som om tante rød lurer om hjørnet.... Er litt redd for å bli skuffet. Men nå tror jeg jammen jeg skal teste likevel. Lykke til!!!! Jeg tar med meg babystøv.....

Skrevet

Gratulerer! :o)

Lykke til i svangerskapet.

Håper vi er flere som følger etter inn på 1.tri

Skrevet

Gratulerer så mye!!!:)

Skrevet

åhhh sååå koselig:) gratulerer, nårtid merket du symptoner? kjente du at egget festet seg eller hadde du festeblødning? hehe jeg har hatt el for to dager siden og er allerede begynt å lete etter sympton haha..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...