Anni 79 med to prinsesser:) Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Jeg har ikm i helgen. tok cb i morges. Fikk skyggestrek. Tok en cb digital da jeg kom hjem fra jobb: Det stod GRAVID :) Nå skal veslejenta vår på 3 bli storesøster i mai. Håper spiren trives og vil vokse seg sterk og velskapt der inne. Mine symptomer er uren hud, ømt høyre bryst og ellers ikke noe særlig annet enn sugen på bamsemums:) Det kiler i magen av lykke, kan ikke tro det er sant. Klaffet i 3 pp. Brukte el tester og drakk hostesaft ved el. Sex nesten annenhver dag. Nå gleder jeg meg til å fortelle samboer om nyheten. Sender babystøv og takker for meg *******************************************************************************************************************************************************************
ennah78 Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Gratulerer så mye!!! Tar til meg masse babystøv.. trenger det nå 19pp ikm fra 7-10 så jeg er spent..
Gjest Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 gratulerer så mye.......Lykke til videre
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Å så moro å høre! Gratulerer!!! Jeg tok nemlig også en test i går morges med skyggestrek... kjøpt ny test i dag, men tør ikke helt å teste..... :-)Synes det kjennes ut som om tante rød lurer om hjørnet.... Er litt redd for å bli skuffet. Men nå tror jeg jammen jeg skal teste likevel. Lykke til!!!! Jeg tar med meg babystøv.....
evius fikk junigutt Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Gratulerer! ) Lykke til i svangerskapet. Håper vi er flere som følger etter inn på 1.tri
jentahans Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 åhhh sååå koselig:) gratulerer, nårtid merket du symptoner? kjente du at egget festet seg eller hadde du festeblødning? hehe jeg har hatt el for to dager siden og er allerede begynt å lete etter sympton haha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå