Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Takk for linken:-) Tårene renner i strie strømmer her nå........vakker sang om å elske er sterkt idag..... Har sovet som en stein med lille rosa i 2 timer nå, er ganske preget kjenner jeg..... MEN, ikveld etter middagen skal jeg ut på konsert! Og jeg vet, at akkurat det hadde min søster ønsket, for hun var en tilhenger av å feire selve LIVET og ikke døden:-) Det er jeg glad for, hun LEVDE intenst og ekte den tiden hun var her på jord:-) Og jeg er helt sikker på at englene har fest i himmelen i dag:-) Så får jeg heller ta med litt ekstra mascara i vesken, for jeg møter nok mange bekjente av henne tenker jeg.......... Og tårene renner ja............
Plutseliten :) Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Gråte er bra,stenge følelser inne er ikke godt. Deilig å sove og hvile seg litt, for resten av dagen blir sikkert følelsesmessig slitsom,men sikkert også masse gode minner og latter. Kose deg masse på konsert,for en flott måte å feire..i hennes ånd,og får meg til å tenke på Gabriellas song. Den handler om nettopp det..."jeg vil kjenne at jeg har levd mitt liv" Klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 Gabriellas song ja:-) Den sangen spilte vi masse for to år siden da vi var i Hellas og hun hadde sitt eget lille hus ved havet:-) Vi gråt i solnedgangen, fullt vitende om at dette ikke ville vare evig, og symbolikken i hennes liv og den sangen hånd i hånd.........ååhhhh........flere minner, mere tårer..........En stund på jorden, sammen i solnedgangen......så vakkert så vakkert........Jeg er takknemlig som fikk dele dette med henne......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå