Gå til innhold

noen andre som skal gifte seg 09.08.08??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal! =) Har ikke planlagt så mye enda. Har bestilt kirke i dag da.

Skrevet

Vi og :-)

Har så langt klart kirke, lokale og fotograf!

Skrevet

Sku egentlig ha den datoen, men måtte bytte da lokalet ikkje var ledig :o( Snufs....

Skrevet

Jeg skal gifte meg 09.08.08, og dette har vi klart:

-Kirke

-Lokale

-Band

-Fotograf

-Frisør

-Forlovere

-Sendt sms til venner og familie og begivenheten, sett av dagen!

-Passepiker(alle 17 år) til barna våre hele dagen, natta og morgen/formiddag. (Ungene skal være med i kirken, og middag, så lenge de gidder og holder ut, men hjem etterpå. De går vel fra bordet sånn leeenge før halvveis tenker jeg;) De blir hele tiden passet på av 3 passepiker, ungene er 2,4,5 år gamle).

-Servitører, ryddehjelp, barhjelp(10 stk). Har skrevet "kontrakt" med dem, tid og sted osv.

-Toastmaster

-Bryllupsbil(sambo fiksa en veteranbil et eller annet fint).

-3 kokker til å lage maten

-Bil med stort kjølerom. En kjølebil, ala liten isbil.Til å sette alle kakene, mat"rester" osv. osv. Bilen skal stå rett utenfor kjøkkenet. Greit for kokkene. Er to store kjøleskap der vi holder til, men ikke nok. Jeg vil at mye skal lages klart kvelden i forveien, folk kan komme med kaker osv. Da skal ikke mat smelte bort... og mat skal holdes kaldt...

-Brylluppsreise....hmmm til et hemmelig sted;) Reiser dagen etter brylluppet, om kvelden. Da får vi rydde litt vekk, sortere osv. Blir hektisk, men synes at brylluppsreisen bør skje umiddelbart etter brylluppet jeg da`..

-kakebakere. Har bedt veninnene mine skrive det opp i boken sin, da husker de det. Er jo litt VEL lenge til august neste år da ;)

-bestillt brylluppskake. Han ville egentlig ikke skrive opp siden det var lenge til, men jeg fikk han til det;) Så han skrev det inn på dataen, så da er det i boks. VET hvilken kake jeg vil ha:)

-Duker(hvite) bestikk osv. er i lokalet.

-Solist til kirken

-Kjøpt MASSE BILLIG hvitt stoff som jeg skal trekke enkelt over alle stolene i lokalet til middagen. Pluss henge litt i vinduer/taket osv. Må se det an.

Det som gjenstår er:

-Kjole/dress/smoking/brudepikekjoler og dress

-Invitasjoner

-Bordkort

-Blomster

-Finne ut konkret hvilken meny vi vil ha

-Pynt til lokalet

-Kirkeprogram/sang

-Sanghefte

-Overnatting

Sikkert masse annet jeg ikke kommer på akkurat nå.

Tror jeg er kommet langt, men mye igjen enda:)

Skrevet

bør vel kanke fortelle hva vi har klart også siden det var jeg som stilte spørsmålet:)

- kirken

-lokale

-forloverene

-brudekjolen

hmm..det var vist bare det:(

føler at jeg blir litt stresset av dette.( det skal egentlig ikke så masse til for å stresse meg..hehe) vet at det er lenge til men det er så masse som skal ordnes!!

har dere laget et budsjett for hvor mye dere skal bruke på bryllupet,eller bare tar dere det som det kommer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...