Gå til innhold

smerte i undelivet.


Kristin & Lars

Anbefalte innlegg

heisann :-) jeg lurer på om er det flere av dere som har smerter i underlivet så tidlig i svagerskapet?:-) har sånn murring og stikkenes smerte i underlivet.. har født 2 barn før,men ka ikke huske at jeg hadde slike smerter i underlivet da.. er jo 6 år siden jeg fødte sist da :-) har fått x tremt mye hvitt uflod

... er jo litt bekymret,derfor jeg lurer på om det er normalt å ha litt smerter i underlivet når man kun er 5 uker på vei? :-)) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia! lurte bare påom det er lenge siden du tok test?? jeg er i uke 4 ,og er sååå spent på omjeg er gravid...har ogsåhatt litt smerter iunderlivet,håper det ikke er mensen så er på tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok testen får 4 dager siden å den slo ut med engang :-) jeg også har sånne mensen smerter lignene,men har snakket med legen,å det er visst normalt at man får slik murring i underlivet første tiden :-) så lenge man ikke smår blør så er det ikke farlig :-) jeg har jo 2 barn fra før,så har visst glemt hvordan det er til å begynne med hehe :-) kan ikke huske jeg hadde det slik :-) men håper det ikke skjer noe ihvertfall med embryoet å at alt går bra:-) har mistet en i 10ene uke før så derfor jeg er litt bekymret, sitter nok i meg ennå vettu:-) håper alt går bra med deg også:-) **tvi tvi** viktig å tenke possitivt ihvertfall:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvit utflod kan være urinveisinfeksjon eller sopp da? men litt murringer og slikt er jo helt normalt da:) jeg murrer som faen hehehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o) ok,klarer nesten ikke å vente med test jeg... hvis jeg er gravid er terminen 21.mai . kanskje jeg prøver en test på søndag :o) litt tidlig kanskje...håper i allefall,jeg gleder meg sånn til vi får en til !! ble gravid på første forsøk med de andre to. jeg har også glemt hvordan det var,så kanskje vi kan holde kontakt hvis jeg blir med i maiklubben da :o) hadet så lenge!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) Jeg er også fem uker på vei og har hatt en god del smerter i underlivet/lysken, bare på den ene siden. Kan ikke huske det var slik sist jeg var gravid (for fem år siden), jeg har vært kjempe redd og følt at det har vært noe galt, men leser jo flere steder at dette er normalt. Jeg hadde mye vondt for to uker siden, så ble det bedre, men nå på torsdag hadde jeg kjempe vondt igjen. I går og i dag har det vært helt bra....har ikke kontaktet legen ennå, er litt roligere nå og håper og tror det bare er strekking og voksing av livmor og ligamenter vi kjenner:) Leste også i går at akkurat i uke 5, tar livmora over produksjonen av progesteron og østrogen og dette kan kjennes som kraftige stikninger, spesielt på den ene siden. Da ble jeg lettet:) Så jeg krysser fingrene for oss! Det er nok normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:-) ja har lest her jeg også er det er flere som har det,så det er sikkert ikke noe farlig:-)) rart med det,selvom man har vært igjennom 2 svangerskap før,så glemmer man hvordan det er :-)) har det samme som deg jeg også,spessielt på venstre side jeg merker det godt:-)) men merker at jeg har mye mere vondt når jeg kommer hjem fra jobb en i dag feks,når jeg har hatt fri:-) sex er et kappittel får seg selv**ler** klarer ikke det fortiden,da blir smertene ennå værre,rett og slett kjempe vondt,men har en samboer som skjønner dette så han tar det ihvertfall kjempe bra:-)) han er mere bekymret en meg faktisk hehe :-) får ikke lov til noe jeh,i dag vasket han alle gulvene hjemme hehe,stakar .-) jeg prøver å si at ** hallo** jeg er ikke syk,hehe :-) det blir først ungen hans da,jeg har 2 sønner fra et tidligere forhold,så kanskje ikke så rart han er som han er nå hehe :-) men skal ikke klage,jeg har ihvertfall en som stiller opp hundre prosent:-) var jo ikke planlagt dette:-) siden jeg er 34 år så var jeg ferdig ang svangerskap,tok til å med mage plastikk får 7 mnd,fjernet dødt skinn etter fødslene og tok litt fett suging:-)) men nå er det pån igjen:-) så håper det går bra med oss alle her,som ikke har mistet :-( har lest at flere av dere har gjort det,å det er trist.. men til vi andre som fortsatt har en spire i magen,så **tvi tvi** håper det beste får dere alle:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...