mor til 2 gutter Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 noen som kan anbefale en bryllups fotograf i bergen? har også lyst at noen kan filme bryllupet.. noen som vet evt priser på det? takknemlig for svar:)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Vi har Reimers på Nesttun... Men om de filmer også, vet eg ikkje... De hadde også venninna mi når de gifta seg... Om eg hadde vært deg, kjøp BA og BT, og se etter bryllupsbilder der, og se hvem som fotograferer, og kontakt de... Da ser du jo hvem mange bruker...
Happy H Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 vi skal til reimers.. eller veit eg at kjerstin+steinarog forograf elin andersen tar flotte bilder.. finnes uendelig mange fotografer å velge mellom. så ville tatt en runde om eg va deg, sidn du har ganske god tid. greit å se litt ka bilder de ulike tar så en får et inntykk.. reimers har flere ulike pakker og priser.. vi valgte den dyreste som koster 5200kr.. her er d m; -inne + ute fotgrafering -kan ha mkemdu vil på bildene -30takkekort -album m 28 bilder
Lille jente Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Vi brukte Sima til bryllupsfotograferinge, og de var kjempe flinke. Hadde med 2 små brudepiker som var litt nervøs, men de gliste fra øre til øre, og hadde det storveis... Og bildene ble bare fantastisk fin. De kan absolutt anbefales. I morgengave fikk min mann bilder av meg, de tok jeg hos Silje Holte. Da hadde vi det så gøy at jeg ikke hadde lyst til å gå... ) Og bildene ble helt super!!! Hun er veldig kreativ. Silje Holte er på Laksevåg, og Sima er i sentrum. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå