Gå til innhold

Til mamma med to, ønsker en til...


Ønskenurk i magen-har født:-D

Anbefalte innlegg

Hei igjen..

 

Endelig kom telefonen fra legen, men det var det jeg var redd for: lille nurk er ikke der lenger:-( Har hatt en spontanabort uten at det har blødd så mye, og hcG- verdiene er tilbake til " ikke- gravid":-(

Håper vi kan " sees" i juni- klubben da, lykke til med neste forsøk, vi hopper i " halmen" i kveld;-)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det var leit. Jeg vet akkurat hvordan du har det, hvis det er noen trøst... Straks jeg er ferdig med blødningen er det rett i halmen. Håper vi sees i juni-klubben. Skal holde et øye med juniklubben. Hvis vi lykkes kommer jeg til å forandre nick igjen. Inntil da: Lykke til med nye forsøk!

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei:-)

 

Krysser alt jeg har for at vi alle sees i juni- klubben, vi får være på utkikk etter hverandre;-)

Takk for trøstende ord, det hjelper og snakke med noen som er i akkurat samme situasjon....drømmen brast så altfor fort den gangen her:-(

Med tvi, tvi, bedre lykke neste gang for oss alle;-)

 

LYKKE TIL!!!!!

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får være på utkikk etter hverandre. Fint nick du har valgt! Satser på juni! Ingen i familien har bursdag den måneden, så det hadde passet fint! Det er etter det jeg vet, ikke så stor sjanse for at det skal gå galt igjen. Håper den kvoten er brukt opp for resten av mitt liv. Og deres! Våre babyer er heldige som er så sterkt ønsket, og vi er heldige som får dem! Det er et stort under hver gang! LYKKE TIL!!!! :-)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...