Gjest Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 hei, noen fra trondheim som prøver å få barn??? Hadde vært kjekt å bli kjent med noen i samme situasjon som meg....
Duo-yoghurt Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Jupp... jeg bor i Trondheim, og er prøver!
tussemor <3 <3 Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Hei...Jeg er egentlig nord trønder, men bor i trondheim, og er prøver
Gjest Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Artig at vi er flere i samme situasjon. Jeg har kastet meg på den store testdagen 20. sept. I dag er det 6-7 dager siden jeg muligens ble gravid. Så nå er det spennende. IKM 16. sept. Kjenner murringer i magen men ikke konstant, så vi får se. Er inne i første prøveperiode. Var egentlig i gang forige mnd. men måtte avbryte pga innleggelse på sykehuset. Og masse smertestillende. Tok hvist på å gifte seg 07.07.07
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Ja jeg bor i trondheim =) Mistet min jeg hadde tvillinger =( prøver da =) KLEMS
Gjest Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 huff da. Men lykke til videre. Krysser fingrene for oss begge......
Gjest ønskebrønnen Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 heihei:) jeg er ikke fra Trondheim, men ikke langt unna;) slenger meg derfor med, siden jeg ikke "kjenner" noen her inne, og det hadde vært greit å bli kjent med noen:) jeg for min del er førstegangsprøver, enn dere?
Gjest Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Jeg prøver for min andre gang. Men på en måte blir det som å starte på nytt. Pia mi er 5 år så det blir noen år i mellom barna. Men det har ingentin å si. Veldig fint å holde kontakten. Om vi blir gravide samtidig kan man jo treffes på BIM-treff. Koselig det!!!!
Gjest ønskebrønnen Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 ja, det hadde vært koselig! får håpe det blir denne pp da;) skal teste i morgen tidlig jeg...enn du?
Gjest Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 Skal ik teste for den 20. Venter mens 16. Så da er det litt tidlig for min sin del. Du da? når venter du?
Gjest ønskebrønnen Skrevet 7. september 2007 #11 Skrevet 7. september 2007 ok:) egentlig så vet jeg ikke helt:P men jeg tror det er ca 6 uker på tirsdag som kommer siden første dag i siste mens...stresser ikke så mye med det og har ikke fulgt med så mye i det siste:P har til og med glemt å skrive opp når jeg hadde mens sist..jeg gjør alltid det;P egentlig hadde det vært best å bli gravid om en mnd eller to, så jeg får gått ferdig skoleåret.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #12 Skrevet 8. september 2007 Blir spennende å høre utfallet. Gleder meg:-) Hadde vært best for meg også å bli gravid om en mnd. selv slik at jeg også blir fredig med skoleåret. Jobber på skole. Men om det blir positivt på testen dn 20. sept.(store testdagen) så blir jeg overlykkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå