Gå til innhold

Jeg vil ha mensen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet på p-pillene for en drøy mnd. siden, og skulle hatt mensen for godt over 40 dager siden, men det er ennå ingenting som tyder på jeg får den dukker opp d kommende dagene :( Jeg vil så gjerne komme meg over i 2 pp!!! Er så lei av å vente :(

Jeg har testet..og er ikke gravid!

Videoannonse
Annonse
Gjest ønskebrønnen
Skrevet

hei! jeg var i lignende situasjon da jeg sluttet med pillen...først tok det bare 15 dager før jeg fikk mensen, og pp etter det tok det over 60 dager..trodde i begynnelsen at jeg var gravid, men den gang ei...jeg spurte meg litt rundt her på BIM, og det var visst noe som ikke var så helt uvanlig..dessverre..men jeg forstår deg godt, det er en litt stressende følelse..(var for meg iallefall)

Skrevet

Er i samme situasjon... Sluttet på pillen for 4,5 uker siden, men venter på mensen nå... Den skulle vært her 6/9, men ikke kommet ennå. Kjenner sånne rare mensmurringer + har smerter i ryggen (noe som er helt normalt når mensen kommer)

Vi får vel bare smøre oss med tålmodighet, før vi virkelig kan begynne å prøve :)

Lykke til ;)

Skrevet

Jeg er i lignende situasjon, sluttet på pillene i mai. Fikk mensen etter 35 dager, neste gang kom den etter 29 dager og jeg tenkte at yes nå er jeg i rute. Men nå i 3. pp er jeg på dag 40 - ingen mens og ikke gravid....

Frustrerende !!!!!!!!!

Skrevet

Jeg og vil ha mensen!!!Sluttet på yasmin i juli, men har ennå ikke fått mensen tilbake...så utrolig kjedelig å gå å vente...

Jeg har også testet, men er ikke gravid :(

Klem

Skrevet

bare lurte hvordan dere vet dere ikke er garvid?eg har gått på pillen selv i fire år,sluttet i juni fikk den nomal tid i juli og august ,men denne måneden er ikke tr kommet ennå..skulle hatt den 5 sept,men testene mine er negative,er det liksom ikke håp da tror dere:( har noen symptomer som mens murringer, kvalm,men ikke sånn at eg må spy,og utrolig oppblåst i magen..er det håp?

Skrevet

Hvor lang tid må man "regne" at det går?

Er det null % sjanse for å bli gravid før EL etter første "naturlige" mensen?

Skrevet

Jeg er 100% sikker på at jeg ikke er gravid. (Har testet maaange ganger) Har ennå ikke fått mens..og vurderer nå å gå til en akupunktør for å få igang mensen (har hørt at det kan hjelpe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...