Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 bytt bleie!-jenta ble kjempesår av det pga salven de har i bleia.. å det øverste nettinglaget inni bleia sitter klistra intil barnets hud når bleien blir litt våt! bytta til libero å de har bleiene sine uten lotion!- å stumpen ble bra etter2 dager. prøvde pampers igjen å hun ble sår etter 2 bleier..så er tydlig at det er en reaksjon babyen kan få pga d!
Lille Under Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Vi hadde motsatt erfaring med jenta vår! Brukte Libero Newborn samt engangs vaskekluter fordi det var dette de hadde på sykehuset. Hun ble veldig sår og vi var rådville. Etter å ha byttet til Pampers ble hun bedre, samt at vi brukte heller stelleolje og bomullspads til å vaske bort bæsjen med. Etterhvert oppdaget vi de fine engangs vaskeklutene som vi fikk kjøpt på Rudo (gule pakninger) - nå fås de hos Rimi også (euroshopper) ... Vel, dette ble litt mer enn om bleier, da.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Det samme skjedde med min eldste, ble så sår i stumpen og bytta til Libero.. MEN, til mellomste brukte vi Libero og måtte bytte til Pampers.. Det kommer ikke an på bleien, MEN hva som er best for barnet..
ida79 Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 sånn opllevde vi også pampers-bleiene da gutten var baby. så til begge mine har jeg brukt libero tape-bleier da de var spedbarn, og gått over til pampers truse-bleie da de ble større, og vært veldig fornøyd med det.
heifadderiogfaderullandei Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Vår lillegutt har blitt sår hver gang vi har prøvd libero, så for oss har det vært omvendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå