Meg og gutten min Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 regner deres jordmor fosterets alder? jeg sier jeg er 12 uker, men hun sier 10! var på UL i uke 10+5. fosterets størrelse var da 4.5 cm, som tilsvarte 8+5. det vil da si at den gynekologen bruker fosterets alder, noe min jordmor også gjør mens jeg regner utifra mens????min fast lege regner jo fra min mens. mitt helsekort er jo ett eneste rot i forhold til ukedagene. først står det uke 10 ei uke så er vi plutselig nede i uke 8. skjønner ingenting:) er så redd jeg kommer altfor sent på UL.
Yarn Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Pussig. Hos meg er det kun "min alder", skulle jeg til å si, men altså fra siste mens. Ikke fosterets. Og det har alle de jeg har vært hos gjort.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 det er vel legen som sender inn papirer ang sykehusvalg og UL, så da får du vel UL etter legens beregninger. mulig det har noe m hvilken ende de regner fra, om de regner fra siste mens el fra foreløbig termin.. ta det opp m begge to og spør hvorfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå