Gå til innhold

Dere som har vært i London med baby! vil ha tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal en tur til London snart med 7 mnd gammel baby.

Vi har ikke vært på noen ferie etter at snuppa ble født, så vi er helt grønn på dette!

Må man ta med bilstol eller får man tak i taxi som har bilstol?

Er det best å ta med termos og pulver eller ferdigblandet nan som man kan åpne og helle i flaske når man trenger det?

Kan man ta med middagsglass og grøtpulver i innsjekket baggasje eller håndbaggasje?

Håper noen kan hjelpe meg. Ønsker også flere tips for reiser med spedbarn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er stort sett ikke setebelter bak i londontaxiene, så du må nok sitte med babyen på fanget. Du kan jo velge t-bane, buss etc hvis det føles tryggere. Uansett et kjempepes å gå rundt i london med babybilstol, så det ville jeg ikke anbefalt.

Det med nan er vel en smakssak. De fleste er veldig velvillige til å varme opp babymat osv., så det skulle ikke være noe problem. Jeg heller kanskje mot ferdigblandet, så slipper man termos osv. mindre å dra på.

Jeg er usikker på om middagsglass regnes som væske? Grøtpulver gjør det i hvert fall ikke. Jeg liker godt de der engangsbegerne med grøt fra småfolk, hvor du bare kan helle oppi kokt vann og fikse der og da (sånn sett er det ikke så dumt med termos da!

Det kommer nok til å gå kjempebra. Jeg ville nok ikke tatt med vanlig stor, "norsk" vogn, da blir det utrolig vanskelig å komme seg rundt. Bedre med en nett reisevogn.

Skrevet

Hei,

Har ikke vært i London med små barn, men vet av erfaring at det er få undergrunnsbaner hvor det er heis. De fleste er det laaaange rulletrapper. Så vil nok som hun over anbefaler ta med en liten og lett vogn.

God tur!

Skrevet

Engangsbeger med grøt hørtes smart ut! Hvor får man tak i det?

Tusen takk for tips begge to!

Skrevet

Jeg har kjøpt dem i matbutikken.Har dem på Centra her i Oslo i hvert fall.

Vi har brukt dem masse på reise, turer i fjellet osv. osv. Superkjekke!! Jeg har bare brukt å ha et par liggende i stellevesken så har man alltid grøt tilgjengelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...