Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Jeg var førstegangsfødende, og når jeg kom inn på føden når jeg skulle føde hadde jeg null kontroll over pustinga mi. Da kom det ei søt lita jordmor og fortalte meg at "pust ut dobbelt så lenge som du har pustet inn under riene." Det gjorde jeg og gud så effektivt det var! Jeg holdt fokusen på pustinga og det gikk kjempebra! Som sagt bare et tips. =) Lykke til alle sammen!
Tussa og Sofie Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Takker for det, tar imot alle tips jeg får jeg ;o)
Gjest Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 ja takk for tips, jeg har født før og veit at det er ikke bare bare å få til å puste, jeg holdt pusten nesten hele tida.
*1+1=2 små* Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Tusen takk:) det var et fint tips!
marghald Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Har du kynnere er de fine å bruke til pusteøvelser. Pust inn nesen og ut gjennom munnen. Prøv å vær bevisst på om du kniper eller om du klarer å slappe av i kjeden - det er der hemmeligheten ligger. Høres lett ut, men det krever konsentrasjon og øvelse!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Jeg er andregangs, men har aldri visst hvordan jeg skal puste...Takk!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 Dette var et godt tips, tusen takk!
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 8. september 2007 #10 Skrevet 8. september 2007 Tusen takk for tipset.:-) Tar i mot de rådene jeg kan, og håper jeg klarer å konsentrere meg om å puste riktig. Jeg prøver å øve meg litt på det hver dag, men regner med at det er noe helt annet når det setter i gang for alvor..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #12 Skrevet 9. september 2007 dytter... Prøve å holde denne oppe jenter?
Bine66 Skrevet 9. september 2007 #14 Skrevet 9. september 2007 Takk for tipset !!!! Høres sikkert lettere ut enn det er i virkeligheten men må jo prøve ))
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 9. september 2007 #15 Skrevet 9. september 2007 takk for tipset:=)
Bdancer Skrevet 11. september 2007 #18 Skrevet 11. september 2007 Takk for tipset:) Har hørt et tips ang avslappningsteknikk: Tenk på riene som en bølge. Det er lett og spenne alle musker i motstand når det gjør vondt. Hvis du står ute i sjøen på stranden og det kommer en bølge og du står der så slår den mot deg. Du kan derimot legge deg ned og la deg "flyte med". Prøv å kjenn at du slapper av i hele kroppen og la rien bølge over deg. Er førstegangs så har ikke prøvd det men synes det var en fin måte å beskrive det på.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #19 Skrevet 11. september 2007 Jeg har et annet tips da, men det dreier seg ikke om pusting da.. Men ha med fin musikk=) Jeg hadde på en cd men fin og rolig musikk. Å hver gang jeg spiller den nå, så tenker jeg på fødselen. Det er så deilig å sette seg ned med den og kikke på lillegutt. Å han liker også den musikken godt, sovner til den=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå