Gå til innhold

hva burde gjøres?


Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har ikke sett stesønnen på 1,5 år. Han har nå fått en lillebror som han ennå ikke har møtt her hos meg og faren.

Moren som har latt være å levere barnet etter avtalen... hvor kan man henvende seg for å få hjelp?

 

kan mor gjøre slik selv om de har en samværsavtale?

og barnet selv har villet bo her hos oss....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er riv ruskende galt... Barnet har rett til samvær med far, og det er ikke lov å hindre samvær. Henvend dere til familievernskontoret i kommunen og innkall til ny megling. Om ikke, skaff advokat og gå til sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...