Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 vi har ikke sett stesønnen på 1,5 år. Han har nå fått en lillebror som han ennå ikke har møtt her hos meg og faren. Moren som har latt være å levere barnet etter avtalen... hvor kan man henvende seg for å få hjelp? kan mor gjøre slik selv om de har en samværsavtale? og barnet selv har villet bo her hos oss....
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Dette er riv ruskende galt... Barnet har rett til samvær med far, og det er ikke lov å hindre samvær. Henvend dere til familievernskontoret i kommunen og innkall til ny megling. Om ikke, skaff advokat og gå til sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå