nr2 i mai! Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Heisann har IKM 17, kan teste samme dag!!Blir spennende dete her! Har du symptomer da?
har4barn Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Har også 16.sept. - hvis ikke 35-dagerssyklusen fra forrige gang skulle holde seg. Håper å slippe å gå over i 8.pp.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Hllllooooo. Dere... ja vi må teste samtidig. Men når???? Har hatt litt murringer i magen, litt pms lingnende. Så man får håpe..... Med mitt første barn hadde jeg sinnsykt vont i brystene men ingen tengn nå.Var på fest i går.Og har bestemt at jeg ikke slutte å leve selv om vi prøver å få barn.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 hei har IKM 16.sep her og:) eneste uvanlig hos meg er ømme bryster å ikke eggløsning smerter denne pp. har alltid ei uke me mens smerter ette eggløsning. å venner å type har tullet mye om baby i de siste. typen tullet me at eg skal ete for 3=) tvilling lykke i slekta hans=) å nærmeste vennine spurte når eg kom me baby vogn=) hehe. men eg har lite tro på meg sjøl så eg tror TR kommer 16.sep...hos meg asså...
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 eggløsningen va der de vett eg=) testet. men ingen smerte. nå kom de rett ut=)
Anitahar2barn Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Jeg har ikm 17. og tenkte å vente til DEN STORE TESTDAGEN. Hvis jeg klarer da... ;-) og hvis ikke tr har kommet. Da slipper jeg iallefall å sløse bort tester.. Lykke til damer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå