Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 har dere faste sovetider hele døgnet eller kun leggetid? Her prøver jeg å innarbeide faste sovetider også på dagen, siden jenta mi er veldig urolig på natten. Men jeg syns det er veldig vanskelig! Har kanskje noen ting jeg er nødt å gjøre i løpet av dagen, og da blir de lett forskjøvet. Og noen ganger sover hun lenger økter enn andre, og da blir det jo også forskjøvet. Leser jo at man skal ha siste soveøkten unna innen kl 16, men det blir jo ikke alltid slik. Hva gjør dere?
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Står opp i 0800 tiden. Sover første dupp som regel i 10 tiden på ca 30 min +/- sover neste dupp i 1300 tiden . sover mellom 30min -2 timer. sover igjen ca i 1630-17 tiden igjen. Da som regel en kort dupp på 30 min. Legger seg ca 2000 Hun er ganske rutinert men blir som regel klabb med noe lell. Nytter ikke å få det til å gå opp helt. Bare en skal bort en tur så blir det litt krøll på mat og sove rutiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå