123ecko-ecko Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Jeg ble gravid med en fra utlandet.Vi er ikke gift,og han bor ikke i norge.Han har heller aldri vaert her foer. Er det flere som har vaert i et slikt moete?Hva spoer de om under slike moeter..?Er det vanlig aa bli innkalt da??
Gjest Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 jeg var på møte hos nav og måtte skrive under på papir og evt oppgi navn på barnefar.. jeg har ikke oppgitt noe, men kan kontakte de igjen om jeg vil endre på det.. er det nav du skal til?
123ecko-ecko Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 ble innkalt hos nav ja.Men jeg har allerede oppgitt navnet paa barnefar og sagt at han ikke vil ha noe med oss aa gjoere.Faar man masse spoersmaal omkring dette eller?
Gjest Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 jeg sa bare at jeg ikke ville diskutere noe rundt bf, og siden jeg ikke ga opp noe navn så ble det ikke gjort noe mer med. er ikke aktuelt for han å komme til norge heller så da var det ikke noe å diskutere. hvor gammel er barnet ditt? kanskje de bare skal ha en oppfølging..
Gjest Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 jeg har også vært det! det er ikke skummelt, de vil bare ha han til å skrive under på farskapet, jeg regner med at han ikke har gjort det siden du er innkalt?? vi ordnet med de papirene i ettertid, og det var helt ok! de spør nok litt ja:) hehe
Gjest Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 men du er ikke pliktig til å svare på noe om du føler det er vanskelig. jeg fortalte ikke noe om barnefar, men kanskej annerledes når man har oppgitt navn.. lykke til!!
123ecko-ecko Skrevet 7. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2007 gutten min er naa 3mnd. Han faar ikke skrevet under paa farskapet siden han ma moete opp personlig paa likningskontoret eller hva det var for noe. kan det ha noe med bidragsforskuddet aa gjoere eller?
Gjest Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 det har nok noe med underskriften og bidragsforskuddet å gjøre, må vel ha underskrift for å få bidragsforskudd..
Gjest Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 tror det er derfor jeg også.. jeg hadde også oppgitt fars navn, for vi hadde vært sammen.. og vi er fortsatt gode venner! men vi skrev under på farskapspapirene på et norsk konsulat i fars hjemmland!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå