Gå til innhold

Bruker dere alltid noe grønt til middagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlegge rmiddag til gutta og er helt tøm for grønnsaker o.l Gidder ikke å gå på butikken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til kjøtt og fisk er det alltid noe grønt.. Men frister ikke med spinat i grøten, akkurat.

Skrevet

Har vi potet-middag så har vi grønnsaker til. Hvis ikke så kommer det an på hva vi har til middag.

Skrevet

Nei, ikke alltid, men prøver å ha det i hvertfall 5-6 ganger i uken, enten grønnsaker eller salat.

Skrevet

har omtrent ikke visst hva grønnsaker er til nå (oops), men har i det siste blitt mye flinkere. nicolai har fått middag på glass da, så han har jo fått i seg masse grønnsaker, men nå som han skal få vanlig hjemmelaget mat kommer jeg til å servere masse grønnsaker!

Skrevet

Stort sett ja - har vi salat får Tobias agurk og mais (han liker bare det..) og ellers prøver jeg alltid å få i ham noen kokte gulerøtter eller brokkoli...men det er ikke lett...

Skrevet

Som regel har vi det. Nå er jeg grønnsaksprodusent selv, så det er sjeldent jeg er helt tom for grønt, men hvis det en sjelden gang skulle skje serverer jeg apelsinjuice til maten som alibi. I ytterste krisetilfelle blir det solbærsaft eller hermetisk frukt til desert :-).

Skrevet

Det blir liksom ikkje skikkelig middag uten grønnsaker eller kjøtt/fisk synes me, men hadde me vert lens så hadde det nok godt. Det er jo ikkje krise.

Skrevet

Ja, alltid minst 2 ulike.

Skrevet

ble en tur på butikken ja..er ikke så ekstrem at jeg serverer grønnsaker til grøt, men fisk uten gulerøtter og løk..

Skrevet

Her har vi grønsaker hver dag,hvis vi ikke har det til middag (noe som er meget sjelden vi ikke har) så har vi det i alle fall til lunch.

Skrevet

Nei, og av og til så har vi fastfoodmiddager også, sånne som man bare slenger i microen og står og venter på.

Skrevet

Ja som regel så har vi enten grønnsaker eller en salat til middagen

Skrevet

som regel ja. Har alltid noe grønt til fisk eller kjøtt-middager, men selvfølgelig ikke til grøt og pannekaker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...