jenkas69 Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Har tidligere brukt cb el-tester, og de er jo ikke til å misforstå. Nå har jeg derimot ingen slike, men en gammel pakke med qr. Har kommet i skade for å kaste bruksanvisningen. Noen som kan hjelpe meg med å friske opp minnet litt...? Mener å huske at den streken som er nærmest t'en på displayet skal være like sterk eller sterkere enn den andre streken? Jeg tok en test nå nettopp, og 't-streken' ble nesten like sterk som den andre. Men bare nesten. Betyr det at el nærmer seg nå? Eller kan det bety at el nettopp har vært? (Har ikke testet tidligere i uka) Har hatt både el-slim og sterke smerter i eggstokken hele uka, og har ikke engang orket å tenke på sex. I dag litt mindre vondt, fortsatt litt slim. Men ikke så mye som i går. (ja, dette ble litt detaljert...) Hva tror dere? Bør jeg hive meg over min kjære nå? Eller vente til i morgen, ta ny test, og håpe på sterkere strek? For jeg har jo skjønt at det er lurt å spare på svømmerne til rette øyeblikk:) Uansett - god helg til dere alle sammen, med og uten EL:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå