Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Er det noe som irriterer meg grønn så er det nettopp dette....Overdreven bruk av utropstegn ødelegger hele innlegget/historien for meg, og jeg gidder ikke lese det ferdig engang! Tegnet skal brukes for å understreke noe, ikke avslutte hver bidige setning. "Jeg gikk en tur! Så traff jeg en hund! Det var varmt ute!" Grrrrrrr....
Ikkelektuell Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Jeg synes sånne innlegg er gøy å lese! Skjempegøy! Slutt å irritere deg over alt, HI! Du syter sånn! "Alle barna var ute og lekte! Utenom dattera! Hun hadde gått på do! Og det visste ikke foreldra huns! Så begunte de å leite! ingen visste hva som hadde sjedd! Alle blei veldig redde! Så kom hun frem fra doen! Da ble vi skjempegla og letta!" Hilsen jeab!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Å huff. der avslørte du at du ikke kan være mer enn 15 år. maks..
Voyeur Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Jeab. Du er det beste som har skjedd kranglesiden. <3
Ikkelektuell Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Voyeur! Det var fint sagt! *rødme!* Velkommen til krangle!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 seriøst,skjempegla?begunte?sjedd?huns?skjempegøy? har du skrivevansker eller bare gidder du ikke å prøve?? -overdreven spørsmålstegnbruk etter hvert ord-
Amanda- Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 har ikke dere anonyme NOE bedre og komme med enn og kritisere skrive feilene til folk???? helt alvorlig skjerp dere. bare at dere signerer med anonym forklarer jo hvilke pinglete høns dere er.. heregud! VOKS OPP. når en diskusjon går over til personelig kritisering så er det faktisk ikke en diskusjon lenger. og ja utropstegn er irriterenes... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (måtte bare)
Tussa og Sofie Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Herregud, jeg blir stadig overrasket over hvor lettlurte mange er. Jeab må jo ha "the time of her life" her inne!
Voyeur Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 Bare fordi Jeab er hakket smartere enn de fleste andre som er her inne, får jeg meg en god latter hver dag. Det syns jeg er herlig. Ironi er et praktfult verktøy.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 7. september 2007 #11 Skrevet 7. september 2007 Hærregud! Dette tar jeg som personangrep! Fy faen! Skal melde deg til moderator!
susemor666 Skrevet 8. september 2007 #13 Skrevet 8. september 2007 Enda en anonym med personlighetsvansker!!!! Kun til deg, anonym. Masse utropstegn.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Sett dem der du vil ha dem=))
cecilie15.04 *jente*:) Skrevet 8. september 2007 #14 Skrevet 8. september 2007 Jeg er egentlig enig. Men noe som er enda mer irriterende er de som bruker MANGE utropstegn etter en seting. F.eks. "Det er iallefall MIN MENING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Tror de ikke at folk gidder å lese uten alle de utropstegnene? For meg har det iallefall motsatt effekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå