Gå til innhold

De kvalmeste menneskene jeg vet om er glamourmodeller.

Anbefalte innlegg

Skrevet

æsj æsj æsj...pene og se på,men allikevel så motbydelig ekle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men ingenting slår kvalmen man føler overfor Anonym som disser andre.

Skrevet

Hvorfor er de ekle, hvis de er pene å se på??

Skrevet

Ikke kvalme, bare så utrolig "tomme". Pupper og langt hår, og null omløp i huet. Er jo egentlig synd på dem, da....

Skrevet

Det er bare slik de oppfører seg,hadde vært tusen ganger penere hvis de ikke hadde vært "så se på meg jeg er deilig".

Skrevet

disser og disser..bare min mening.

Skrevet

Ikke alle som er pene heller, spør du meg. Blir litt "transe" over noen av dem..

Skrevet

Hadde glatt tatt Helene Rask for å være en transe...:-D

Skrevet

Er det jantelov eller reelle grunner til at man synes de er ekle med en "se så deilig jeg er"-holdning?

Det finnes nok av kvinner som synes silikonmeloner, trutmunn og overbleket hår er fint, det ser jeg bevis på hver dag...

Skrevet

Ja, og hun med den ironiske låten "my boobs are ok"!

Skrevet

La nok folk få gjøre det de vil. Jeg tror mye av denne såkalte "kvalmen" bunner i sjalusi.................

Hva er vel bedre enn deilige jenter som selv synes de er deilige? Kloke og flinke jenter, som vet de er kloke og flinke. Gå å legg dere, jantelovselskere!

Jenter er jenter verst, dessverre!!

Jenter burde støtte og hjelpe hverandre, og være glade på vegne av hverandre. Vi lever tross alt i et mannsdominert samfunn fortsatt.

Skrevet

Så glamourmodeller rager altså øverst på kvalmelisten din.

Over Baneheia-drapsmennene og Charles Manson?

Kjenner du noen jenter som jobber som modeller kanskje?

Skrevet

Jeg synes nok ikke de er ekle, men det gir meg liksom ikke så mye å se på dem. (Nå er jeg sterkt hetro, men tenker vel på samme måte med jålemenn). Liker litt særtrekk jeg, og et positivt glimt i øyet.

Helt ok at de er pene jenter, og jeg er på ingen måte sjalu. Men fremtoningen på enkelte av dem gjør at jeg ikke klarer å identifisere meg med dem, og dermed blir det ikke så interessant å engasjere seg i dem. Har ikke noe imot utadvendte folk, som tror/vet de er noe, men et menneske som overfokuserer på utseende og kropp er altfor ulik meg til at hun/han kan gi meg noe.

Skrevet

Har ikke sansen jeg heller,men gidder ikke henge meg opp i de.Får gjøre som de vil.Syns Aylar har mange mandige trekk i ansiktet,som gjør at jeg ikke syns hun er pen i det hele tatt.Er vel lissom ikke glamourmodell lenger.

Skrevet

Tja, pengene de tjener skulle du vel likt å ha. Har man et utseende som kan gi deg høy lønn, bruk det for alt det er verdt mener nå jeg.

Skrevet

DOOOKTOOOOOOR YYYYYPPEEERT!!!???? Han må ha reist på ferie siden han ikke har en mening om denne saken.... Hmm merkelige greier...

Skrevet

Vanlige modeller er helt ok,har ingenting å utsette på de! De er vakre og flotte jenter som regel. Og ja,vet om ett par stykker som har gått fra å være normale pene smarte jenter,til og plutselig sette inn silikon og la seg avbilde i vi menn og bli helt tomme i hodet. Skulle tro de hadde byttet personlighet i samme operasjon.

Og nei,er ikke misunnelig. Har tilogmed silikon selv,men kunne ikke tenkt meg å vært glamourmodell! Pengene hadde vært greit ha hatt det,men å måtte være i ett slikt miljø,nei takk!

HI

Skrevet

I ett miljø der det kun blir brydd seg om hvem som har størst cup størrelse,lengst hairextension,minst buksestørrelse,hvem som kjenner flest kjendiser.... osv osv osv...

Skrevet

hehe, må le litt av deg nå..

Er dette ett miljø du selv har diktet opp eller?

Skrevet

Hehe.. Og jeg må le av deg. Kanskje du er en av glamourmodellene som florerer her i landet? Eller en wannabe... Uansett.

Skrevet

Må si meg litt enig meg HI...Men de er ikke de kvalmeste jeg vet om. Vet om mange som er mye kvalmere=) Men når det var sagt; tror ikke de nødvendigvis er så dumme i hodet. Se bare på "my boobs are ok"- jenta. Selger godt med singler hun=) Vet hvor pengene ligger, tydligvis.

Skrevet

Enig jeg også. Selv om de ikke er de kvalmeste jeg vet om,så er de ikke akkurat favoritt type menneskene mine heller.

Helene Rask virker jo faktisk smart og det virker som om hun har en god forretningssans. Verre er det kanskje med de som ikke er så kjente i media. De som er mer kjente på den lokale puben:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...