SnupsaTupsa Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 noen som har kobberspiral? Er det vondt å få den satt inn? hvordan er det å ha, og er det noen bivirkninger? nærmer seg 10 mnd siden fødsel, så er vel kanskje greit å begynne å tenke på prevensjon;P Hvordan er hormonspiral i forhold til "vanlig"? gruer meg veldig må til gynekolog å sette den inn pga to keisersnitt. noen som vet hvorfor?
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Jeg satt inn hormonspiral 3-4 mndr etter fødsel, litt ubehagelig, men ikke noe værre enn en vanlig underlivsundersøkelse da egentlig.. min gikk seg hvertfall fort til, så har igrunn ikke hatt noe plage med den siden heller (så håper inderlig den er der ennå! hehe... det er det eneste negative jeg synes med dette spiralgreierne..) Har hatt den inne i ett halvt år nå..
Turid Laila Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Har kobberspiral, har ikke hatt den så lenge, har ikke merket noen bieffekter foreløpig. Var ikke vond å sette inn, men jeg HATER HATER virkelig spekel så den delen syns jeg alltid er vond. Så at hun åpnet opp, selv med det minste spekelet det syns jeg var vondt. Men merket ikke at hun satte inn spiralen...
frøkenfryd:) Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 har kobber og er veldig fornøyd. hatt det i 6 år tilsammen
MammantilKaja Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Jeg ble anbefalt å ta 2 ibux 2 timer før og det var effektivt!! Vil også anbefale deg Levonova spiral, det er den med minst mulig hormonmengde. Den reduserer også mensen eller så blir den helt borte hvis du er av de heldige:) Bekymringsfri i 5år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå