3 skatter ute:) Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 stuper inn fra 2. trimester, var på ultralyd i dag.... i følge den og anntatt lenge på svangerskapet testet jeg positivt med en ken waa ( kjøpt på life) 3 dager etter anntatt befruktnig, og med en QR 8 dager etter anntatt befruktning. dagen jeg testet var 18 dager etter IKM for min del, så jeg prøvde ikke og teste tidlig for å si det sånn. men hun som tok ultralyd sa faktisk at testene kunne slå ut få dager etter befruktning og at man kan være bare 2+0 når man tester positivt.
2prinsesserogbim Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 kommer vel an på hvor mye hcg en produserer.. noen produserer jo seint mens andre tidli, noen mer noen mindre.. er det ikkje sånn?
3 skatter ute:) Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 ja kommer sikket ann på person og svangerskap sist fikk jeg hvertfall ikke positiv test så tidlig men syns det var rart at man kunne få positiv test så tidlig, men man kan sikkert det
2prinsesserogbim Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 nei da har ikkje eg tru på iallfall.. da står jo på hjemmetestene at ein kan bruke de fra den dagen du ventet mensen..
3 skatter ute:) Skrevet 7. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2007 skal bli spennende med ny ultralyd 2. oktober hvertfall, da får vi se hva de sier
Gjest Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Det sa de på min ultralyd også, men når gutten ble født så viste det seg at han var tre uker "for sein" og skulle vært tatt ut før. Morkaken var full av infarkt, og han var knallrød og flassete etter å ha ligget altfor lenge i magen. I tillegg hadde han et åpent sår i nakken! Ultralyd er ikke "alt" og hvis jeg blir justert så kraftig neste gang så protesterer jeg. Det er et under at alt gikk så bra som det gjorde!
2prinsesserogbim Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 uff.. ja da e ikkje alltid de e like flinke... men godt da gjekk bra iallfall..
3 skatter ute:) Skrevet 8. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2007 fy flate ja sånn kan det være når man må stole blindt på helsevesenet og ikke har noe man skulle sagt selv får se hva de sier neste gang da er hvertfall babyen større så det skal vel være lettere og se ting skal hvertfall ha en lege til å ta ultralyd da også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå