Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 ...sitter her med to barn på 11 mnd og 5 år- og samboeren skal flytte. Han er ikke glad i meg lenger og vil ut av forholdet. Jeg griner og griner og kan ikke fatte det har skjedd. Nå har jeg to barn med to forskjellige... å skulle flytte fra huset vi har pusset opp sammen virker fullstendig meningsløst...... :0(
Gjest Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 uff så trist.. sender deg en stor og varm klem
Gjest irismor Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 En stor og varm klem fra meg. Vet liksom ikke helt hva man skal si i en slik situasjon. Man har det helt forferdelig både innvendig og utvendig, og ingen ting noen kan si eller gjøre for at man får det bedre. Klem
renat1 Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Hei Florry! Sender deg en god klem! Haaper ting ennaa kan ordne seg til ditt beste! =)
Polyxena Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Uff, jeg føler med deg! Sender deg en stor klem. Jeg er i samme situasjon som deg, alenemor for andre gang, har to barn med to fedre. Det var riktignok jeg som flyttet, men jeg elsker ham fremdeles, det bare gikk ikke lenger. Send meg gjerne en pm hvis du vil snakke mer om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå