Gå til innhold

jeg har blitt aleinemor..igjen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

...sitter her med to barn på 11 mnd og 5 år- og samboeren skal flytte. Han er ikke glad i meg lenger og vil ut av forholdet. Jeg griner og griner og kan ikke fatte det har skjedd. Nå har jeg to barn med to forskjellige... å skulle flytte fra huset vi har pusset opp sammen virker fullstendig meningsløst...... :0(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En stor og varm klem fra meg.

 

Vet liksom ikke helt hva man skal si i en slik situasjon. Man har det helt forferdelig både innvendig og utvendig, og ingen ting noen kan si eller gjøre for at man får det bedre.

 

Klem

 

Skrevet

Hei Florry! Sender deg en god klem! Haaper ting ennaa kan ordne seg til ditt beste! =)

Skrevet

Uff, jeg føler med deg! Sender deg en stor klem.

Jeg er i samme situasjon som deg, alenemor for andre gang, har to barn med to fedre. Det var riktignok jeg som flyttet, men jeg elsker ham fremdeles, det bare gikk ikke lenger.

Send meg gjerne en pm hvis du vil snakke mer om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...