karro Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Han er 88 cm og nesten 12 kg. Prøvde bare på str 92 i butikken og syntes den så bra ut. Ganske stor, men han kan jo plutselig vokse fort.... Nå er jeg usikker på om jeg skal bytte. Hva har dere kjøpt????
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 kjøpte str 92 i troll-dress i vår på salg.. Håper og tror den passer i vinter. Blir 2 år i oktober. Tror det går greit, har ikke prøvd den nå for den ligger hos bestefaren klar som bursdagsgave. Men str 98 så jo gigantisk ut da jeg så på de i butikken (uten å prøve på). Men så bruker han 86 i bukser og akkurat begynte med 92 i body, men de er litt lange på ermene. Og uteklær er jo som regel større. I fjor vinter hadde han str 80 og den holdt hele vinteren og utpå våren.
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 ps. lenge siden han er målt og veid, men på badevekta er han såvidt over 12 kg og høyden pleier å være ca på gj,.snittet, eller litt over.
håper på fulltreff Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 eh... er troll dress det samme som parkdress? Min pode er snart 18 mnd men må nok ha 92 for han er over 86 cm nå.
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 troll er et type merke på parkdress/vinterdress el hva man kaller det ja:) Men finnes jo mange andre merker og..
Minnie Mom Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Gutten vår ble 2 år i august og skal bruke samme Troll-dress som ifjor. Kjøpte da str 92 selv om det var litt stort, med tanke på at den skulle passe to vintre. Gikk helt greit ifjor bare vi strammet den inn i livet. Har målt den nå og ser ut til å passe fint enda. Han er 90 cm lang på "hjemmemåling" (ufrivillig unge med mye kaving), og håper den holder vinteren ut! Vurderer du å evt å bytte til str 86? Det ville jeg ikke ha gjort! Eller vurderer du 98?
karro Skrevet 7. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2007 Vurderer str 98. Haddejo vært fint om den haddepasset neste år også
Minnie Mom Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Tror du kan vurdere 98. Vi hadde som sagt 92 ifjor, da gutten vår var 1 år og det gikk helt fint. Snørte sammen i livet og strammet i beina med borrelåsen utenpå, ikke noe problem. Kanskje du klarer å få gutten din til å prøve å butikken.. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå