Gå til innhold

holder ikkje ut........

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg er rimelig sikker på at eg er gravid, har ei fra før og følelsen kjenner nett lik ut... har de fleste symptomer.. mensen venter eg ikkje før onsdag.. i går og i dag har eg hatt pittelitt blod(hadde da ikkje med forrige) det er langt mindre enn med mensen og eg har alltid mensen på samme måte.. føler heller ikkje at det er mensen.. eg har vert litt kvalm, ømme bryster(pleier eg aldri å ha utenom), litt mensmurringer, stikkinger/krampe i magen, halsbrann, ++++ eg blir litt fortvila me blodet, det er ikkje skikkeli mensen rødt, mykje lysere(på en måte utvannet) og litt brunlig utflod... testa i går, var negativ.. men føler ikkje at eg stoler på den. venter jo ikke mensen før onsdag. eg pleier å blø masse og det me en gang den kommer ca, men sånn er det ikkje nå. eg blir fortere sliten, humørsvinginger til tusen og masse trett.. ka tror dere jenter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nydelige Christina+1pp
Skrevet

Jeg tenker at du for bite i eplet å bare vente til onsdag for å teste deg:-)

Hvis du aldri pleier å ha ømme pupper men du har det nå så er du sikert gravid !

Jeg vet at hvis jeg for ømme pupper før den 20sep så er jeg gravid..har vært slik begge gangene jeg ble gravid.

lykke til iallefall:-)

Skrevet

Jeg har det litt på samme måte, har ikm på mandag med har fått litt brunlig utflod i dag...3 dager før som jeg aldri bruker å få. Så jeg lurer fælt på hva som skjer, har ikke tatt noen test, men tror ikke det er noen vits for er nok tanta som kommer. Men noe så rart at den kommer 3 dager før...huff.

Skrevet

eg får tr bånngass me ein gang ho kommmer.. og eg føler ikkje at det er ho som kommer nå.. eg føler på heile kroppen min at eg venter et nytt lite.. skal ta test om ei uke tenker eg... me prøve ikkje egentli men e det nåke så e den velkommen, jenta vår e 14 mnd, så da blir det passeli aldersforskjell syns eg. eg skjønner iallfall ingenting viss eg ikkje er gravid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...