straxmamma:) Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Jeg sover utrolig dårlig om nettene for tida, finner liksom ikke rette stillingen... men uansett...: i natt våknet jeg av at jeg måtte tisse, så da gjorde jeg jo det. Men da jeg hadde lagt meg igjen, fikk jeg kort tid ettrpå SINNSYKT vondt i magen!!! Så vondt at jeg ikke klarte å bevege meg, men måtte liksom vente til det gikk over....og det gikk over relativt kjapt, etter et par- tre minutter kanskje.... men smertene satt liksom i hele magen, pluss i ryggen....men ryggen skal det nevnes at jeg får vondt i uansett visst jeg har ligget en stund.... noen som vet hva dette er???? ble først redd for at det begynte å komme rier, men det kom jo ikke flere sånne "vondt- perioder"... i dag har jeg en sånn rar følelse i magen, nesten som at det presser, eller er dårlig plass der inne...vanskelig å forklare i grunnen! *litt forvirret"
straxmamma:) Skrevet 7. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. september 2007 glemte å si at jeg er førstegangs, så vet ikke hvordan en rie kjennes ut!! er 35 uker på vei....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå