77modell Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Noen som har noe godt å enkelt? Jeg har kjøttdeig.......... Har hjemmelagde fiskekaker også, men det har jeg ikke lyst på i dag. So det må bli noe med kjøttdeig tror jeg
Gjest Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 i dag skal jeg ha kjøttsaus og makaroni.setter det inn i ovnen med ost på toppen...
*Molly mus* Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Vi skal ha lasang med hcitløksbaguetter og salat.
77modell Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2007 Ja kanskje kjøttdeig med makaroni å med ost oppå. Andre tips?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 tacokryddret kjøttdeig i pitabrød, med grønsaker og rømme! mmmmm!
Babyfacepsycho Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Steke kjøttdei sammen med løk, ha litt melk i sånn at det ikke blir så like tørt. Bland sammen med mais. Lag pannekaker. Legg kjøttdei på hver pannekake, rull sammen og legg i en form, ha ost på hver pannekake rull. Sett i ovnen til osten har smeltet. =) Kjempe godt. Eller. Koke makaroner i melk med litt salt, muskot og pepper. Stek kjøttdeien med litt løk. Bland allt sammen i en form. Ha også i ost, og eventuellt andre grønnsaker du liker. Steke i ovnen. Også godt. =)
MammantilKaja Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Hjemmelaget hamburger! Diggg Bland kjøttdeig m salt, pepper og annet digg krydder du liker (+litt finhakket hvitløk) og bittelitt vann. Forme store burgere i hånda og klem flate i panna.
77modell Skrevet 7. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. september 2007 Å!!!! blir ikke så rent lite sulten her jeg sitter! Nå gleder jeg meg til mat. Kjøttdei og pastaskruer med hvitløk, og brød til:) Men her er flere gode tips som sikkert kommer på middagsbordet neste uke:)
Hera Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 Her skal vi ha hjemmelagede karbonader, "klyftpotatis", tomat, mais, sylteagurk og salat + äioli:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå