Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Er det nokon som kan anbefale "trekløver" stellekomode i kvit tre? Denne har tre skuffer og badekar. Måler 80x50x91 og ser velidg lekker og fin ut. Pris 3000. Kan brukast som vanlig komode etterpå. Men er det for lite og tar treverket skade av vannsøl som det ofte er på eitt bad?? Eller "Basson baby" stellebord i plastikk med ei stor hylle, tre små boksar til klær og badekar? Mål 85x60x92 og pris 800. dette er større og babyen kan stellast forfra på ein måte. Har stort bad så har god plass og god råd. Kva ville DU anbefalt?? Komode med skuffer som ser veldig bra ut- eller eitt større i plast med opne hyller som er meir praktisk?? Tusen takk for råd og tips:)
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Tror jeg kommer til å kjøpe en vanlig kommode med stellematte oppå, og balje til å sette i dusjen. Har snakket med endel venninner som mener det er upraktisk med badekaret under stellematta, da man må drive å holde en klissvåt baby mens man lukker igjen, legger på plass matte, hånkle o.l Bedre å bare ha balja i dusjen, og legge babyen rett på stellematta. Så slipper man problemet med evt å flytte på kommoden for å tappe ut og tappe i vann og...
Marielen Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Vi har trekløver sin hvitlaserte kommode, den er kjempelekker! Jeg syns det var veldig praktisk med stellekommode for da hadde jeg alle klærne til babyen lett tilgjengelig. Vårt bad er forresten veeeldig lite og trangt (70-talls) Kommoden sto på badet der vi dusja i badekaret som bare sto 20 cm fra kommoden og den har ikke tatt noen skade av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå