akasie timotei Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 I gårkveld da jeg satte meg foran pcèn og skulle inn på BIM, brakk stolen fra IKEA sammen og jeg havnet på gulvet med brask og bram! Rett etter begynte jeg å fossblø. Mannen min ringte ambulanse, og jeg kom på sykehus i en farlig fart. Etter en stund ble det klart at barnet var i live og at det var muskulaturen min som hadde fått en kraftig trøkk. Jeg ble utskrevet i dag da blødningen nå er minimal og jeg ikke hadde tegn til rier. Men gud for et sjokk, jeg trodde ungen skulle bli født der og da, jeg er 28+0 i dag Så hun hadde nok klart seg på et vis. MEN STOLER FRA IKEA SKAL VEL TÅLE 79 KG?? JEG SKAL IKKKE LA DENNE EPISODEN GÅ UBEMERKET HEN, DET KUNNE JO GÅTT RIKTIG GALT.............
Gjest Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 uff så skummelt!stoler fra ikea skal helt klart tåle vekten din ja:o) Fint at ingenkom til skade.
Mamzen Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 For en skremmende opplevelse!! Hvilken type stol er det da? Sitter påen kontorstol fra Ikea nå jeg.. Ta kontakt med Ikea og fortell hva som skjedde, kanskje det er en feilvare. Bra det ente godt !
akasie timotei Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2007 Det var en JEFF klappstol. Kanskje ikke den mest robuste stoltypen i utangspunktet. Men hvis de selger stoler bør de jo tåle at noen sitter på dem. Jeg skulle ikke sagt noe hvis jeg veide 120 kg.
mamma til s@lma Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Uff, stakkars deg, forferdelig opplevelse. Så bra alt står vel med både deg og babyen. Helt enig med mamzen, du burde ta kontakt med ikea og si fra, høyt og tydelig ! Det var jo noen tilfeller før at de måtte trekke noen produkter eller møbler fra markedet, da de var farlige..
line_n & sara Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 oi! skummelt! men godt å høre at det gikk bra da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå