Gå til innhold

Hvor ofte på kontroll når man er nær termin??


nord trønder

Anbefalte innlegg

Jeg har i dag 5 dager igjen til termin 12.sept, men skal ikke på ny svangerskapskontroll før om 14 dager. Er dette lenge å vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm..det hørtes litt merkelig ut. Når det er 3 uker til terminen skal man vanligvis gå en gang i uken til jordmor, i allefall gjør jeg det og har lest dette i bøker også. Men går du til lege eller jordmor??

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var kontroll en gang i uken de siste 3 ukene. Jeg ville fått en time rett før terminen jeg hvis jeg var deg, for å sjekke hvordan alt ligger ann. Jeg har termin 15 sept, og skal på kontroll på torsdag 13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

f.o.m 36 uke skal man gå hver 14 dag til termin, og så er det en gang i uken eller mer hvis du går over.

står på baksiden av heftet "Er du gravid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eg har termin 13. sept og skal på kontroll 11. sept så eg synes det var litt merkelig at du ikke skal på kontroll før om 14 dager igjen (13 i dag). når eg var hos jordmor sist sa hun at hun ikke ville bestille ny time til meg, det ville legen ordne hvis det var nødvendig når eg kom til han 11. sept. hun reknet med at legen ville se hvordan ting lå ann og om nødvendig bestille overtidskontroll til meg på sykehuset, hvis minien ikke kommer før den tid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...