snart mamma t 2:-) Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 lurer på om det er bra for fosteret?...tror ikke det men det er kjempe godt da:-P
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Hvorfor tror du ikke det? Ingen problem. Dette er kokt sjømat. Har aldri sett noen offisielle anbefalinger mot reker og skalldyr.
håper på fulltreff Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 har heller ikke hørt noe om sjømat så lenge det er kokt eller stekt...
Frukten og To små Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 det skal være FERSKT! og helst spises på steder du vet at maten er god osv.
strekkmerketrollet Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 ikke noe farlig å spise sånn mat nei Men en skal ikke spise buret til krabba eneste... Men krabbeklørne er bare å hive nedpå! Har spist myyyye krabbe jeg =) (har teiner selv) Kanskje du blander det med amming? Når en ammer skal en vere forsiktig med skalldyr i begynnelsen, da babyen KAN reagere på det.
Frukten og To små Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 åh, så heldig du er mommy, skulle ønske jeg også bare kunne koke mine egne krabber! er jo så godt!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Blåskjell skal du holde deg unna,krabbe kan du spise det hvite kjøtte,men ikke kjøtte som er i selve skallet på krabben (det som er brunt),reker kan du spise. Kamskjell og andre typer skjell,tørr jeg ikke utale meg om.
*Smiley* Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Jeg har spist masse blåskjell i graviditeten.Står ikke noe på matportalen at det er farlig?Har ihvertfall gått bra her.Har spist kreps, hummer og reker også.Så kos dere i vei med skalldyr:)
*Smiley* Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Da har jeg spistblå skjell som du får i nett i sjømatdisken i butikken.De pleier å være sjekket:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå