Gå til innhold

Noen som har mann som jobber i Nordsjøen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min vurderer å få seg jobb i Nordsjøen, å jeg vet ikke helt hva jeg mener om det..

J.... bra betalt da, men blir borte 2 uker for så være hjemme i 4..

Blir jo 2 TØFFE uker for meg å vesla å "være alene" da.

Å hva hvis vi skal ha en liten etterhvert? Blir veldig mye "alenemor" igjen.. Er jo vant til det, men......

Håper det er noen i samme situasjon som kan gi meg litt info!!

Uansett vil jeg at han gjør som han selv vil, men han vil vite hva jeg mener!!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mann, men pappa'n min. Han jobber to uker, er hjemme tre uker, jobber to uker og hjemme fire uker. Ikke alltid de følger turnus da, men som oftest.

Det blir sikkert tøft de periodene han er borte, men han får jo massse tid sammen med dere når han er hjemme da!

Skrevet

Hehe, må flire litt av deg jeg=) 2 uker borte for å være hjemme i 4 er jo luksus!!! Går så fint att=)

Mannen min reiser på båt og er borte i 4 uker, og hjemme i 4 uker. Og vi klarer oss helt fint. Er bare en vanesak tror jeg.

Skrevet

Borte 4 uker? WOW, jeg beundrer deg som syntes det er helt greit!!

Jeg har vært alene siden jeg gikk gravid, å frem til nå (vesla er 1,5år) så er vandt til å være alene, men det blir litt anderledes når jeg skal savne noen i 2 HELE uker! huff......

Sikkert tullette av meg, men er litt tullette jeg da! :) hehe..

Å hvor tullette blir man ikke av å være forelska da!!!!!!!!!!!!!! tihi..

Skrevet

Hehe, nei jeg skjønner deg jeg altså. Er nok hva man er vant til. Mannen min har alltid reist på båt, så jeg er jo vant til det. Er godt når han reiser, og godt når han kommer hjem=)

Skrevet

samboeren min jobber ikke i nordsjøen. men han jobber på båt. han er borte 5 uker og hjemme 5 uker. så for meg høres 2 uker luksus ut. men skjønner jo at det blir tungt når du ikke er vant til det. før jobbet sambo på color line. da var det 2 uker på og 2 uker av. du vil bli overrasket over hvor fort tiden går.det er de første dagene som er verst. for da må du innstille deg på at han ikke er der. og de siste dagene går sent. for da går du bare og venter

Skrevet

Takker for alle svar jenter!

Skjønner jo at det blir en tøff overgang, men det skal isåfall jeg å vesla klare!

Er jo både godt å vondt å savne da!

Så detta går nok fint! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...