Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Stingene skal jo gro og løses opp i huden.. det fikk jeg beskjed om ihvertfall. Men i dag tidlig tok jeg en dusj og tenkte ta en kikk der nede i speilet.. og der ligger tråden løst.. ikke rart jeg synes det har stukket litt.. Men skal det være sånn? Tråden jeg lett kunne fjerne, som lå helt løst var ca 4 cm lang.. 3 uker siden fødsel.
Kamomille Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 ja, det er ikke uvanlig eller farlig! Jeg opplevde det samme etter KS. Var også sydd med tråd som skulle løse seg opp, men etter noen uker stakk det ut litt tråd i den ene enden. Fikk jordmor til å kikke på det, og det avr ikke noe farlig:)
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Fikk også beskjed om at stingene skulle løse seg opp, men ingen av mine gjorde det. De vokser ut av såret, så jeg plukket også tråder når stingene gikk. Ikke noe farlig fikk jeg beskjed om av hs.
Gjest mphs Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Noen ganger løser de seg for fort opp og noen ganger tar det lang tid. Bedre det tar lang tid så du slipper at hele såret går opp igjen(det skjedde desverre meg). Om du enda har stingene når du skal på 6 ukerskontrollen kan legen fjerne de.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Hadde de lengre enn 3 uker jeg, tok vel 4-5 uker kanskje før de forsvant. Begynte å lure jeg også, men de kom altså bort til slutt
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 mine forsvant aldri...jordmor hadde sydd helt feil og altfor stramt, så dem ble tatt på barselpoliklinikken 5 uker etter fødsel....gjorde helt J***** vondt ja...huff....håper det ikke skjer det samme neste gang....hehe....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå