lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 like mye i fødselstipen d som vanlig stipend? får man en større utbetaling nå i aug,slik som ved vanlig stipend?
MaJe å go-gut`n:) Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 jo, jeg får like mye i fødselsstipend, men tror det kommer litt ann på hvor mye barnefaren tjener... er ikke helt sikker på om vi får en større utbetaling nå i august (var treg til å søke, så har ikke fått enda), men jeg tror vi får det...
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 hei! er alene så det blir bare min inntekt di går ut i fra..håper vi får ekstra utbetalt nå i høst,trenger penger;) var også sent ute med å søke,så venter spent på resultatet..men synes de er sååå trege...
meg og mine <3 Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 tror ikke vi får extra stipend nå på høsten,men vi får jo etterbetalt for de mnd vi ikke har fått,så blir jo litt større stipend likevell da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå