Frukten og To små Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 så spennende da, håper alt er bra med de 2.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Fordi om du ikke kjenner Janne (eller jeg for den del) er det kanskje noen som kjenner henne her inne og lurer på hvordan det går! Bim er et kjekt sted å sladre til mange nysgjerrige på en gang. Og da er det ikke riktig at alle "kjendisene", som legger ut innlegg og svar i ett sett, er de eneste man respekterer at det informeres om... Heia Janne! Og dere andre som er i fødsel... Og alle andre damer i svangerskapet sitt!
Miss L å di Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Janne er kanskje ikke så mye her lenger, fordi jeg har lurt henne med over på et annet forum. Hihihihi... Der heier alle som gale ihvertfall!!! Nå skal jenta ut!!!!
Aylinah Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Hehe ja,flere som skal heies på også...Men,skal ikke si noe flire Bare heie i vei sier jeg hehe
Miss L å di Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 hæ? du ditt svin!!!! Speak out! Sniker du nå så må det kverkes!!!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Åh så glad jeg ble nå!!! Endelig!! hihi:) Heia janne:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå