kattpus_Med ny spire Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Er det noen som er intr i dette? Var ei her inne som "kjøpte" den, men ville ha den sendt som postoppkrav, så sant så gjort, og etter ca en mnd kom den tilbake. Så da kostet det meg 250 kr i porto. Arg... Men om det er noen som er intr i en slik en,så rop ut. Den trykker bra. Bare det at jeg har to tenger, og jeg trykker ikke med begge hender, hihi.....
Trollet73 Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Jeg er dessverre ikke interessert i tang, for jeg har to stk selv også Ville bare si at jeg synes det er utrolig dårlig gjort å oppføre seg slik som hun "kjøperen" gjorde. Trodde ikke det fantes slike her inne, men det er tydeligvis flere luringer der ute... Lykke til med salget! Håper du får solgt den
kattpus_Med ny spire Skrevet 21. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2007 Hei, beklager litt sent svar.... kom gjerne med bud. Jeg har to blå,men trenger jo bare den ene. de trykker like bra begge to. jeg ga selv 350 + porto. Men jeg skjønner jo at jeg ikke får igjen det jeg ga for den da... Kom med et greit bud, så kan vi bli enige!
baby3### Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Hvor har du fått tak i den til den prisen? Er ikke disse ganse dyre da? Hvor lenge har du hatt den?Jeg kan gi 200 inkl porto for tanga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå