Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Har ikke peiling på hva jeg skal finne på i dag.. Noen forslag?? Har lyst på noe sundt og godt, men samtidig så frister det med en skikkelig feit cheesburger også.. Vanskelig dette.. hehe..
håper på fulltreff Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Jeg skal lage bacon, løk og poteter med hvit saus. Tror noen kaller det skurkesteik. Ustyrtelig godt, og høyst middels sundt.
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 pizza...? hjemmelaget nam..
velsignet med to Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Her blir det fiskegrateng med mandelpoteter i dag, gleder meg
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 7. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2007 Den var ny.. Hehe.. Kult navn.. Steker du alt sammen og blander det i sausen, eller har du sausen ved siden av?
Gjest Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Kyllingfilèt, ris, strimlet paprika og en god saus:o)
Topp 10. Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Her blir det spaghetti med kjøttdeig, kjøttpølse, dolmiosaus og fullkorn spaghetti... med masse hvitløk:) Nam!! Med salat og baguetter!! Mulig litt ost over også.... nam!! Blir godt med sein middag!!
vinterbarn Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Hei! På Rimi har de fått inn poser med brokkoli som er tilsatt ostesaus. Jeg spiser dette sammen med noe kjøtt eller bare alene. Det er kjempe godt. Steker dette i en illfast form og har ost på toppen. Det er både sundt og godt. En annen enkel middag er: Pizzafyll med kjøttdeig, så varmer jeg noen pitabrød og har dette i. Lager salat som jeg har ved siden.
håper på fulltreff Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Steker bacon og løk - så lager jeg hvit saus i pannen, og har løk og bacon tilbake rett før servering. Poteter kokes ved siden av. Tilsett evt. litt muskattnøtt i sausen. veeeldig godt!
junea Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 Fiskekaker med potet, gulerot og hollandes saus!
Spirevipp med go`gutten Skrevet 7. september 2007 #11 Skrevet 7. september 2007 Vi skal kose oss med reker, loff, majones og sitron i kveld :-)
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 7. september 2007 #12 Skrevet 7. september 2007 Fiskeboller i hvit saus fra i går=P Jeg og gubben lagde 3bokser igår. Han skulle få bestemme hvor mye mat jeg skulle lage. Tufsen klager på atjeg lager for mye mat. Nå har vi fiskeboller ut uka, og til midten av neste=P
Gjest Skrevet 7. september 2007 #13 Skrevet 7. september 2007 Her blir det ytrefilet med båtpoteter, brun saus, brokkoli og gulerøtter.. Nam )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå