beatek-t Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Håper på to tette, og lurer på om noen av dere ser når jeg får neste barn:) Tusen takk:) 241073 Klæm:)
wicca Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Hei Får opp at du føder i mars 2009 jeg så da blir du gravid i juni da hvis jeg har regnet rett her no Det blir en jente Klem
Håperjo Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Hei! Håper alt er bra med deg! Og at du ikke måtte "sloss" for mye for å få ks. Når jeg leste innlegget ditt nå, så fikk jeg opp tre barn, og av begge kjønn. Hvis du kun har gutten din, så blir det kanskje to til? Følte vel du hadde to nå, men kan ta feil. Kanskje er de "tette" barn som virker inn? Føler derfor at de blir ganske tette, to år imellom ca, og at det tredje barnet kommer ca 3 år etter 2. mann. Håper det blir som du ønsker! Jeg er gravid selv nå - endelig, termin i februar, menstermin ca 15. Har vært på ul og fikk vel vite kjønn, men ser dere noe på meg vedr. dette?
Gjest Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 jeg tror du får to ganske tette. Jeg tror når du starter prøvingen vil du lykkes med å få nr.2 Akuratt når vet jeg ikke, men jeg tror det vil skje ganske raskt. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå