Gå til innhold

spm ang. festeblødning. hjelp meg her damer ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis det er en festeblødning, hvor lenge etter kan man ta en graviditets test og få +?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg fikk festeblødning ca rundt IKM, hadde allerede testet positivt da.

Men hvis blødningen kommer bare noen dager etter el, kan det jo være blødning etter eggløsningen. Da vil det i så fall gå noen dager, kanskje over en uke, før testen er positiv.

I tillegg er det viktig å huske at hormonproduksjonen er veldig forskjellig fra jente til jente, og at noen tester positivt veldig tidlig (hos meg var det allerede 3 dager før ikm), mens andre går over en uke etter ikm uten positiv test, selv om de er gravide. Det trenger ikke være farlig!

Skrevet

ok tusen takk!!!

Skrevet

Jeg testet negativ 3 dager etter 1 dags rar blødning. og hvar siker på jeg ikke hvar gravid.Har til vanlig mens i 3 dager og syntes dette hvar litt rart.Tenkte ikke noe mere over at jeg kune være gravid,før det viste seg at neste mens overhode ikke kom at det må ha vært festeblødning. For da ble testen posetiv med en gang.Lege senteret sa at det hvar nok festeblødning. Har hørt det kan gå en hel uke etter festeblødning før det trengs å vises på en test, om man er gravid.Er nå 13+5

Skrevet

hmm.. Alle snakker om festeblødning, men jeg hadde ikke det.. er det bare meg som er rar eller?

Skrevet

Neida, det er bare noen som opplever festeblødning, tror det er minst like vanlig å ikke ha det:) Så du er nok ikke rar i det hele tatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...