St.Sunniva Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 sunn bakst jeg kan ha til 1-åringer?? Har tittet litt rundt på nettet da, og funnet noe, men har dere tips om noe som kan falle i smak. Gjerne med lite sukker (bruk av frukt eller fruktose istedenfor)...
Gjest Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Har flere oppskrifter på grove vafler, pannekaker, muffins med fyll, grove pizzasnurrer og sånne ting hvis du vil ha :-) Sitter på skolen nå da, men kan evt finne det frem i ettermiddag :-)
Gjest Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 det vil jeg også ha.kan du legge det ut her litt senere?
St.Sunniva Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2007 Ja det hadde jo vært supert :-) Har så dårlig oppfinnsomhet..hehe Du kan jo sende en pm , så får du mailen min :-)
Gjest Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Får ikke til å lese PMer pga får sånn feilmelding, har ikke fått fikset det enda..! Men du kan sende meg en mail på [email protected] (3 m'er i mammmamia altså, hehe..!) og minne meg på det, så kan jeg sende på mail i ettermiddag :-)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Matmuffins 4 dl grovt mel (tar det jeg har, sammalt hvete, spelt, osv) 4 dl hvetemel 100g smeltet og avkjølt smør 4,5 dl melk 2 ts bakepulver 1 finhakket purre 1 boks skinke, i biter 1 paprika, finhakket 2 dl reven ost Røren fylles i smurt muffinsbrett og strø over ost. Stekes i 15-20 min på 250 grader. Smaker best samme dag, men kan fint spises dagen etter. Muffinsbrettet kan fylles kvelden før, og settes i kjøleskapet til steking neste morgen. Fyllet kan varieres. Grillet kyllingkjøtt og fetaost er også godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå