Den lille prinsesse Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 de som legger ut bilder av seg selv der de "poserer", hehehe!!! Ler hver gang jeg, og lurer på hvor mange bilder de egentlig har tatt foran webkameraet og når de har holdt kameraet selv mens de har laget forskjellige ansiktsutrykk. Og sittet og plukket ut de beste bildene for så og laste dem opp på facebook! Moro !!! Det jeg lurer på...er hvorfor folk gjør det ??? Noen av dere som gjør det???
Gjest Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Har sett det samme selv. Skikkelig komisk. Litt sånn trutmunn... Det fins nesten ingen bilder av meg av nyere dato, så jeg har et der jeg sitter med begge ungene på fanget... :-/
nickoline og supermann Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Jeg har også sett det.......... og blir litt flau på vegne av folk jeg kjenner! De likner jo ikke seg selv en gang!
Polyxena Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Uff, håper ikke mitt bilde ser sånn ut! Det tas nesten aldri bilder av meg, for det er jeg som tar bildene. For å få et portrett måtte jeg ta et selv med digitalkamera, det var ikke så lett. Ble litt sånn ovenfra fra siden (hvis ikke hadde jeg jo fått ET-hode, for ovenfra måtte det bli). Men ingen trutmunn, altså!
Den lille prinsesse Skrevet 7. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2007 Trutmunn, og forkjellige vinkler! Hehe! Er jo endel som stadig oppdaterer albumene sine med nye bilder av seg selv, som er tatt av dem selv. Hehe!!
Den lille prinsesse Skrevet 7. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2007 Hehe, enig! Litt sånn, du er ikke så pen i virkeligheten, bare heldig på akkurat det bildet, hehe!!
Diva Muffin Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Hehe, trutmunn og tre ekstra lag mascara Folk tror vel de ser best ut da, og det må de vel få lov til? Jeg har faktisk ikke bilder av meg selv, men etter at den antigoogledingsen kom, så kan jeg kanskje vurdere å legge ut noen.. uten trutmunn og så mye lipgloss det er mulig å kline på truten
~~DoraDora~~ Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 De har vel hørt at Facebook kan bruke bildene til det de vil, og at noen få har funnet bilder av seg selv i reklamer.. Kanskje de håper på å bli "oppdaget" ??? Hihi
*ViMsA* Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 har ikke bilder av meg selv siden jeg alltid er fotografen så jeg måtte ta selvportrett og legge ut, og de blir jo alltid litt sånn påtatte, men ikke bruker jeg sminke og ikke lager jeg trutmunn så får håpe jeg ikke dømmes sånn... Posering med trutmunn er vel for det meste fjortisser eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå