Gjest Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Har lært en ting siden i går, babyer må få sove når de vil (høres jo helt logisk ut)!! Men, historien er slik; I går var jeg redd han skulle sove for sent på ettermiddagen (sov fra 14 til 1630, våknet for mat og så ville han sove mer), så vi holdt han våken til 19 og prøvde å legge han etterpå, men det gikk ikke!! Tenkte jo at han nå måtte være klar for sengen. Han skrek og skrek og tilslutt sovnet han kl 22, da var både foreldre og han så utmattet at vi sovnet alle tre. Det var en dyrekjøpt erfaring, gjør aldri det igjen, nå er det han som får styre den saken. Han er foresten 4 mnd og 2 uker.
Learning to fly Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Trøst deg med att du har tatt lærdom. Det er desverre mange som tenker som dere gjorde, og holder de stakkars babyene våkne. Babyer kan man ikke gå etter klokken med!!
Gjest Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Uff, ja, det var ikke en gøy kveld og lillegutt var helt fra seg. Det var så vondt å se. Naboene tror sikkert vi mishandler gutten vår, han skriker ganske voldtsomt når han først setter igang....
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 gjorde det samme jeg og en gang! fant ut at om jeg skulle ha henne til å sove litt tidligere på ettermiddagen måtte jeg stå opp 8 med henne uansett når hun la seg..å det funka bra:-) nå sover hun sånn som jeg ønsker at hun skal! men det er sant du sier..enkelte erf er dyrekjøpte!!
Gjest Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 huff, ja, er kjedelig når de blir overtrøtte. Har funnet ut at gutten min sovner like fint mellom 20 og 21 uansett hvor mye eller lite han har sovet på dagtid (bestemmer selv) og uansett hvor sent han har sovet. Han har sovet fra 18-19, og sovnet like fint kl 20:30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå