Gå til innhold

Bruker deres barn body?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 2 år og bruker body ennå. Men nå holder hun på å vokse ut av de hun har og det er vanskelig å finne nye som er større enn 86.

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både ja og nei. Samme problem som deg egentlig. Men slutter vel med body snart - prøver med pottetrening og da er body ganske så upraktisk...hehe

Skrevet

Ære være bodyene!

Kjøp de på Cubus, eller Exit, de har store str.

Skrevet

ja, men de er i ull. Bruker det bare om vinteren.

Skrevet

Nei, slutta vel rundt 2 års alder når hun slutta med bleie. Da ble det litt kronglete for henne:)

Skrevet

Ja, bruker body enda. Men bare vinterhalvåret

Exit og Reflex har store bodyer. Str. 92 og 98

Skrevet

Her brukes det ullbody om høsten,vinteren og våren. Joha ha faktisk opp til 110 str så jeg idag..

Skrevet

Ja gutten min på 2,5 år bruker fortsatt body, men regner med å måtte slutte nå.. Han bruker nå 104 i klær og det er ikke mange stedene de selger så store bodyer.

Fram til 92 syns jeg ikke det var noe problem å finne bodyer.. i str 98 gikk det greit om jeg bare kjøpte hvite og ikke ville ha noen spennende mønstre, men nå sliter jeg ja..

Skrevet

Jeg sluttet vel med bodyer på gutten da han var litt over 1 1/2 år... Blir vel noen kortermede til vinteren igjen, tenker jeg... Sånn for å slippe glippen når det er som kaldest...

Skrevet

Gutten min bruker body enda...ble 2 i aug. problem å finne store nok, men absolutt veldig praktisk så lenge han bruker bleie. Eldste brukte body til hun sluttet med bleier når hun var 3år og 3 mnd..

Skrevet

Mi fylte 2 i går 9.9. , og hun bruker body fortsatt , og kommer til å bruke det i vinter.

Hun bruker 86 foreløpig , men ellers har Cubus,Lindex(92),babyshop ,Europris,og Obs større størrelser herover.

Og exit.

Synes de er praktiske.

Skrevet

nei, gjør ikke det. har ikke brukt det i sommer, og nå har hun sluttet med bleier, og da er det upraktisk.

hun er 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...