Nit@™ Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 http://www.nettavisen.no/verden/article1323360.ece Likhund har markert for lukt i familiens leiebil.... Sprikende forklaringer. Tenk på all den medieomtalen, støtten, medfølelse osv de har fått. Stått frem på TV og grått og bedt... Nei, det er da ikke mulig at det finnes så syke mennesker.... Eller? UFF! Grusomt. De må da være rimelig sikre også, for så stor mediadekkning saken har fått vil nok neppe politiet "drite seg ut" her.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Syns det har vært noe merkelig med den familien hele tiden. Men tenker på deg tenke seg alle de som har vært så snille å vært der for dem & hjulpet dem. Så hvis det viser seg at det er foreldrene som har gjort dette selv så gudene vet hva man skal tro om folk lengre ...skikkelig ondskapsfult gjort av de da å "lure" hele verden ...
nickoline og supermann Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Jeg håper politiet tar feil, men har selv sagt at de har vært innblandet fra dag en. Vet ikke hvorfor, men har vært så merkelig hele saken. Mon tro hva de har på henne?
Monajenten Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Ja, denne linken skulle alle de som klikket på dem som har hatt en følelse av at foreldrene kunne vært innblandet, sett.... Fy faen..
Polyxena Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Har sett den, jeg! Jeg synes ikke det er noe galt i å holde alle muligheter åpne i en slik sak. Slike tragiske ting har skjedd før, ingen kan garantere at det ikke skjer igjen. Men det er forskjell på å ikke utelukke og å tro, og linken i går gikk ut på at folk skulle si hva de trodde. For å tro må man ha noe å bygge den troen på, og det har faktisk ingen av oss noen forutsetning for. Kun de som har fullt innsyn i alle dokumenter kan danne seg et godt bilde av hva som faktisk har skjedd. Kanskje er det foreldrene, kanskje ikke. Hverken du eller jeg har noen forutsetning til å tro det ene eller det andre før alle fakta ligger på bordet.
EnJente_m_EnJente Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Ja dette blir grøssende å finne ut av !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå