Blue Lady Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Hva er "kriteriene" for en våkenatt? Våken HELE natten? Gråte HELE natten? Våken/gråter noe timer på natten? Lurer på om vi egentlig har hatt en våkenatt med barna våre jeg..
trompetisten Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Tja... hvis man er våken en 4-5 timer i løpet av natta (mellom kl 23/24 om kvelden og 6 på morgonen), så vil jeg si det kvalifiserer til en våkenatt. Jeg har forsåvidt ikke hatt noe våkenatt, men har vært våken noen timer i løpet av natta (fra 01 - 03/04 om natta).
firemerkersmør Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 synes 1-2 timer også er våken natt jeg da.
Diva Muffin Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Det er når ungen holder det gående til halv 3, for å våkne kl 5 igjen når man skal ha eksamen noen få timer senere... med ammepauser.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 våken natt kommer vel ann på øyet som ser for meg så ble våken natt 3 timer på natta med gråt og utilfreds unge.. hadde 3 av de.. ellers har hun sovet natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå