glamour Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Hei alle sammen! Det er en gooood stund siden jeg har vært inn på disse sidene nå! Fikk min 3. og sistemann i mars -04, og er storfornøyd med det. Tenk, 3 friske, snille og glade barn! :-) Men etter at jeg nå er inne på sidene igjen, så kommer den gode følelsen snikende igjen.....baby..... ALT som har med baby å gjøre er bare så deilig! Graviditet, fødsel, barseltid, de små søte plaggene, den deilige baby-lukten....ja, ALT! Men den tid er over for meg! Og barna vokser så fort! Men jeg er så heldig at jeg får jobbe med små, søte babyklær, så det får holde. Så til dere som er så heldige å være "midt oppi det". Nyt det mens dere kan! Har selv vært møkk lei av å gå gravid, stuptrøtt av nattevåk osv, men det savner man faktisk før eller siden..... Lykke til videre alle sammen, og kos dere!
Gjest Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Tusen takk for koselig innlegg =) Skjønner at jeg har mye å glede meg til, og jeg har knapt begynt =) =) =) Lykke til videre med deg og dine du også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå