Monajenten Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Kjøpte en pakke med frosne grønnsaker i går, og la dem i kjøleskapet fordi jeg skulle bruke dem i middagen. Men så ble ikke den middagen noe av, og jeg glemte å legge grønnsakene i fryseboksen. Kan jeg bruke dem i dag eller er de ødelagt? Det står på pakken at de kan ligge tre dager i kjøleskapets frys, men ingenting om vanlig kjøleskap.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Er det ikke 24 timer kjøleskap det pleier å holde da? Om i tvil, bruk nesa!
Monajenten Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 Hmm ja, det blir jo sånn 25 timer da, hehe;) Nesa er tett:-/ Men takk for svar, satser på å kunne bruke dem.
lille je Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Kan frosne grønnsaker bare ligge tre dager i fryseboksen??? Sorry, ikke det svaret du ville ha, men... var ikke det veldig kort?
Monajenten Skrevet 7. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2007 Tre dager i fryseboksen i KJØLESKAPET stod det:) Vanlig fryseboks skal man følge datostemplingen.
lille je Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Nåh.... Er de i kjøleskapet ikke så bra, liksom?
Monajenten Skrevet 7. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2007 Nei, de er ikke like kalde:)
lille je Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Haha:) Nå skjønner jeg hva du mener... Sånn liten boks øverst i kjøleskapet som det nesten ikke er plass til noen ting inni? Der er det vel ikke like kaldt nei. Alt man skal henge seg opp i....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå