Gå til innhold

Noen som venter sitt 3 barn eller fler??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin 9 des.gruer meg litt....Hvordan det er å være mamma til 3!Han største er 5 1/2 år og en på 19 mnd. Håper at det ikke blir noe sjalusi da,men det veit jo man aldri.......Moen som har erfaring her???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg:)

Eg venter nr 3 i mars.

Eg og gleder og gruer meg.

Har ei jenta på 6 og ein gutt på 4 fra før.

Skrevet

Jeg venter også nr 3. Har en gutt på 4 1/2 år og ei jente på 3 år. Har termin 19 mars.

Jeg vet at jenta mi på 3 år kommer til å bli sjalu, men det tar vi når det kommer. Vi gleder oss masse og skal snart fortelle ungene at de skal få en lillebror eller lillesøster. Har kjøpt en kjempefin bok som vi skal lese mye i forkant som forteller om babyen i magen og hvordan det hele henger sammen.

Hører folk sier at det er ikke mer jobb med 3 unger enn hva det er med 2. Han på 4 1/2 år er stor gutt og klarer masse selv. :-)

Skrevet

Har temin med nr.3, 5.feb. Har en på 5, og en på 2 1/2. Gleder meg til å ha tre barn, men gruer meg mer til fødselen denne gangen, huff...

Skrevet

Jeg venter nr4. Men mine 3 andre er større enn deres. Har 3 gutter på 16,14 og 10år.

Han eldste flyttet nettopp på hybel,og det var ikke noe kjekt,men han må få seg en utdannelse. Jeg følte meg plutselig gammel:-/

Skrevet

Jeg venter nr 3 i februar :)

Har en gutt på 3 og ei jente på 1 fra før, så dette blir spennende :/

Skrevet

Hei, venter nr 3 i mars. Har 2 gutter på 7 og snart 3:-) Denne gang var ikke planlagt, men gleder meg og håper på at det kanskje kan bli en jente denne gang. Har egentlig ikke så mye å si hva det blir, tar imot det vi får.

Skrevet

Hei!

Jeg har en gutt på 6 år og en jente på 3 år, og vi gleder oss alle sammen (ikke minst pappaen) til babyen skal komme. Er forberedt på at det blir travelt, men går seg nok til når rutinene er på plass.

Skrevet

Ventar nr 3 i slutten av januar. Har to jenter på 6 og 3 frå før. Vert nok litt sjalusi, men ein får berre ta det når det dukkar opp.

Skrevet

Jeg venter nr 3 og 4. Eldstemann var 8 1/2 når han ble storebror, det var faktisk litt reaksjoner de første dagene etter vi kom hjem fra sykehuset. Gudskjelov er han så stor at det går ann og sette seg ned å prate med han. Selv om det var et tilfelle hvor han ikke ville høre :) Er veldig spent denne gangen, minsten er 2 år og 3 mnd når tvillingene skal komme og eldste er 11 år, så jeg er mest redd for reaksjonen til minsten. Storebror har vi pratet masse med og han er veldig åpen og ærlig så han har lovt å si ifra hvis han føler seg litt tilsidesatt. Vi gjør jo så klart alt i vår makt for at de to barna vi har i dag skal få samme oppmerksomhet som før. Men, alle vet at med to nyfødte så er det sikkert ikke alltid like lett :)

Skrevet

Takk for alle svar:)) Jeg gleder og gruer meg.Det er jo lov til det.Han minste på 19 mnd forstår ikke så mye av det at mamma har baby i magen.Men storebror synes det er gøy.Vi venter en gutt til vi da.Så alt av utstyr er i boks:) Men merker godt at jeg er sliten og barna helst vil leke og herje,men jeg har ikke ork til det. Gleder meg til alt er ferdig,en fin jul i år!!Har termin 9 des. hehehe

Lykke til til dere alle!!

Ha en riktig god høst!!

Skrevet

venter nr 3 i febuar. har ei jente på 3 å en gutt på 1 1/2år. vi gleda oss masse. klart det blir travelt, men ekje det travelt å være småbarnsforeldre da?.......

Skrevet

Venter nummer 3 i mars. Har en 8 år gammel gutt som gleder seg veldig til at lillesøster på snart 3 får noen andre å leke med:)

Tror eldstemann blir å ta det helt fint, mens at lillemor kan bli en liten utfordring siden hun er ei lita mammajente.

Var ikke planlagt, men vi lo mest da vi fant ut jeg var gravid igjen..:)

Skrevet

Jeg også venter nummer 3 med termin 7 Januar.

Jeg har ei jente på 4 år og en gutt som blir 11 måneder i slutten av denne måneden.

Dette svangerskapet var ikke planlagt.

Håper det vil gå bra med tre barn i huset...hadde liksom aldri forestilt meg at jeg skulle få 3 barn så det blir spennende å se:0)

Skrevet

vi venter nr 3,har termin 26 des har fra før ei på 12 som blir 13 i februar, tenåring amtidig med baby...grøss... :-) og så har vi en som netopp fylte 7 år... jeg er litt mer redd før at det er hun som er eldst som kommer til og føle seg oversett el lignende.. hun er jo i en alder hvor det skjer så mye m kropp og alt... men heldigvis har vi to flinke og selvstendige barn så jeg tror det kommer til og gå bra bare vi ikke glemmer og la hver og en få litt alene tid med enten en av oss voksne eller begge..

Skrevet

Jepp,venter nummer 3. Har ei jente på 12 og ei på 5 1/2, så her er de spredt i alder,hehe.

Men dette blir topp! :)

Skrevet

Har gått gravid hvert kommunevalg de siste tre gangene. To gutter på 8 og 4, og venter nr 3 i januar. Spennende greier. Storebror husker best at mamma var ei HEEEEEL uke på sykehuset bare fordi at det lille krapylet av en lillebror kom til verden (traumatiske greier). Hadde ikke så mye sjalusi etter at vi kom hjem, og håper det går bra denne gangen også :-)

Skrevet

Venter nr. 3... Har god spredning...

To gutter på 12 og 6.. denne gangen blir det kanskje en jente.

Faktisk litt godt å vite at de vi har fra før er veldig selvstendige og selvhjulpne :)

Skrevet

Godt å se at det faktisk er fler som får barn nr 3.Vi hadde bestemt oss for bare 2 barn,men denne lille skapningen fant ut at han skulle komme til oss.Så ja ja vi får håpe alt går bra:) Vi er ikkehelt sikkre på kjønnet,men de sa på ordinere ul sa at det var muligens en gutt til.Men denne gangen får jeg ikke ro i meg før jeg veit hva det er!! Så vi skal på 3D ul til onsdag 12 sept.Det blitr gøy å de hvordan han/hun ser ut:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...