Gå til innhold

Madelein saken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk i hele verden vet nå at den britiske kvinnen er mistenkt for å ha noe med datteren Madeleines forsvinning å gjøre, og moren vil i dag trolig bli utsatt for langt mer konfronterende spørsmål fra politiet enn det hun tidligere har fått, ifølge blant andre Sky News.

Endeli er politiet på rett vei.. syns nå eg..

hvem forlater ungene sine i en leilighet alene i utlande?!?! syke syke folk..

det er ikke mye synd på dei som går fra ungene på den måten og dei blir kidnappa..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om et barn blir kidnappet er det vel forferdelig synd og tragisk for både foreldre og barn uansett om de var "uforsiktige" på forhånd!

Skrevet

Vil ikke si de fortjente at datteren ble kidnappet, men de skulle aldri gått fra dem slik de gjorde. De har nok fått seg en "lærepenge"....

Hvis det nå skulle vise seg at moren/foreldrene har noe med forsvinningen å gjøre så har de jo rundlurt hele verden...

Skrevet

det er jo heilt forferdeli at ungen forsvinner..

men er litt enige med HI. dei burde ikkje fått så mye støtte og penger som dei har. det er så mange tusen andre som forsvinner.. dei får verken penger eller støtte til å leite etter ungene sine..

Skrevet

Kan jeg spørre hvor gamle dere her inne er???? Bortsett fra Heddas mamma...du virker oppegående!!

Skrevet

Eh... hva har alder med saken å gjøre?

Skrevet

Helt enig med anonym over her !

Hvor gamle er dere egentlig??

Tenk å si noe sånt- Blir så forbannet at jeg vet ikke helt hva jeg skal si!

Tenk selv du anonym;

hvis du var uforsiktig et øyeblikk og ungen din ble borte.

Enn om noen da sa; det fortjente du, utforsiktig som du var...For ikke kom og fortell meg at du er så perfekt at du klarer å ha øynene din på barna/barnet ditt hele tiden, ting kan skje.....

Det vet jeg, som sikkert har levd mye lenger enn deg og har store barn...

Skam deg!!!

En annen sak er det om denne famlien på en eller annen måte er skyldig....

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Er kun HI som har sagt dette med å fortjene og ikke, det har ikke de andre, og jeg driter i om HI er 15 eller 45, og du trenger ikke blande alder inni det her for det virker som om du rakker ned på de unge!

I denne saken så var ikke foreldrene uforsiktige i et øyeblikk...de valgte bevist å forlate barna sine aleine uten babycall!

Skrevet

Sett alder til side da.

Det var var dumt av meg å trekke inn alder til HI, ja enig i det!

Men uansett, man kan ikke være så jævlig at man sier "ha, ha der fikk dere som fortjent" når mennesker opplever å miste et barn, som sikkert er det verste man kan oppleve i livet....

Umodent er det iallefall!

Gjest Nydelige Christina+1pp
Skrevet

Det handler ikke om Umodenhet Sanne, det handler mer om at folk har forsjellige meninger!!!

Jeg hadde ALDRI latt mitt barn sove alene på hotel rommet selv om jeg bare satt 50 meter unna!!

Nei, de burde ha tenkt på dette , og selv om de selvfølgelig ikke fortjener å miste sitt barn ( hvem gjør vel det??) så mener jeg at de har SKYLD i det selv og kan takke seg selv for det...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...