Poteto Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 eg har ønska meg ein voksi pose, dei er ganske dyre.. over 2000 kr.. å det har dei bestillt til jenta vår! tror ikkje dei heilt "våger" å sei nei. hehe... får og alt muligt annet, dei hjelper mye til og tilbur å ha henne om natta
Candy girrrl Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Så heldig du er! Mine svigerforeldre er ok de. Men har aldri tilbudt seg å passe på eget iniativ og vi får gaver for ca 300-400 kroner til hver unge i løpet av et helt år. Men de har selv den størse flatskjermen jeg har sett ever.. nylig innkjøpt. Blæh..
En liten mamma Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Heldig du er! De er ikke så verst svigerforeldrene mine heller!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Jeg har også verdens beste svigerforeldre. De er kjempeomsorgsfulle med barna våre, og barna forguder sine besteforeldre. Når de er på besøk hos oss er barna i sentrum. Mine foreldre derimot, de kan du få gratis av meg!!! Jeg har faktisk MYE bedre kontakt med svigermor enn min mor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå